Sonni´s tanker før Fyllingen

Det er dags for 3.runde NM mot naboklubben Fyllingen elite, som spiller i 1.divisjon. Som vanlig kommer Sonni i forkant med sine tanker rundt kommende kamp, og denne gangen er det Fyllingen Elite.

Hva tenker du om Fyllingen?

Det blir enda en treningskamp for oss i en NM kamp om å komme videre. Fyllingen kommer helt sikkert til å gjøre alt for å slå oss for å komme videre selv i NM, så på den måten tror jeg det vil bli en tøff kamp. Jeg ser på Fyllingen som et ungt lag med noen fine spillere på alle plasser, og jeg tror vi trenger å gjøre en god innsats for å ta et steg videre frem mot å utvikle laget vårt.

Tre kamper på under en uke, hva tenker du om det?

Det blir en tøff uke med kampen mot Haslum i beina fra søndag, Fyllingen idag og Fjellhammer lørdag. Jeg synes det er fantastisk å få spille tre sånne kamper med høyt nivå – det gleder vi oss veldig mye til. Uken med tre kamper blir fantastisk, fordi den blir intensiv og det er jo noe vi liker ved håndballen. Vi kommer til å gjøre alt for å jobbe mot så mange poeng så mulig. Det blir en tøff periode nå med fyllingen idag og deretter Fjellhammer lørdag. Den viktigste kampen blir først og fremst mot Fyllingen for å komme oss videre i NM og deretter retter vi fokuset mot Fjellhammer.