Foto: John Vint

Vi deltar på Fjellhammer Elite Cup

Denne uken har startet med en godfølelse etter helgens treningskamper. Søndag spilte både elitelaget og rekruttlaget treningskamp på Stord, og det endte med Vikingseier i begge kampene!

Det hele startet med at Elitelaget møtte Ryger til treningskamp. I en kamp hvor prestasjonen varierte, endte det til slutt med 26-23 seier til Viking. Elitelaget kunne dermed fullføre uken med to seire og ett tap, etter seier mot Fyllingen og tap mot BSK tidligere i uken. Gledelig er det også at 2. divisjonslaget vårt var i gang med treningskampene sine, da de slo Bjørnar 37-31 i et svært målrikt oppgjør!

Fremover venter flere muligheter for å vise seg frem og utvikle oss videre, da vi reiser til Oslo kommende helg for å delta i Fjellhammer Elite Cup. Her skal vi først møte både Fjellhammer og Drammen, før vi spiller plasseringskamp søndag ut i fra helgens resultater. Kampoversikten ser slik ut: