Spennende uke i vente

Guttene har søndagen fri for å restituere i en periode med mye trening. Det kan komme godt med inn i uken som venter. Det er nemlig klart for enda flere treningskamper.

Først ut er Fyllingen

Tirsdag er det klart for ny kamp i Framohallen. Klokken 16:30 møter vi førstedivisjonslaget Fyllingen, som i fjor endte like over nedrykksstreken. Ambisjonene i år er nok større enn som så. I følge ryktene har de i år betydelig flere strenger å spille på som følger av samarbeid med Bergen. Det blir spennende å se! Vi satser på en god prestasjon, og noen Vikingfans i hallen.

Bækkelaget på fredag

Fjorårets 10. beste lag i REMA1000-ligaen er motstander når vi reiser til Oslo på fredag. Vi får da måle krefter mot et lag som har hevdet seg i den øverste divisjonen i en årrekke. Det kan til og med bli gjensyn med en gammel kjenning, for BSK-spiller Samson Bjørke Kallestad har en fortid som Viking.

To kamper søndag

Foto: John Vint

Uken avsluttes på Stord hvor både herrelaget og rekruttlaget vårt skal ut i ilden. Her møter REMA1000-ligalaget vårt Ryger fra Stavanger. Det er også et lag vi kjenner godt i fra i fjor, da de var ett av topplagene i 1.divisjon. Vårt rekruttlag møter 2.divisjonskollega Bjørnar. Laget fra Arna ligger alltid i toppen av 2.divisjon, og blir en fin prøvelse for vårt andrelag.

Vi ønsker alle en fortsatt fin søndag, og håper å se dere i hallen!