LAGSBILLETTER TIL SØNDAGENS LOKALOPPGJØR

Fellesarrangement med tre av byens REMA 1000-ligalag i aksjon

På søndag blir det en solid håndballdag i Åsane Arena når vi i Viking TIF braker sammen med Bergen Håndball i et skikkelig lokalderby, i tillegg til at Tertnes har hjemmekamp mot Gjerpen. Vi tilbyr i samarbeid med Tertnes lagsbilletter, og denne gangen får du attpåtil TO kamper til prisen av EN, da den samme billetten gjelder til både dame- og herrekampen.

Pris pr spiller er kr 30 og for lederne som er med, er prisen kr 60. Her er øvrige betingelser, inkl. informasjon om hvordan du kjøper lagsbillettene:

Last ned appen Viking TIF og registrer deg som bruker.

1. Åpne appen, velg KJØP BILLETT, og velg seksjon C eller D.
  2. Skriv inn Lagsbillett23-24 i feltet for kampanjekode.
  3. Velg antall Lagsbillett spiller à kr 30 (barn under 18 år) og Lagsbillett lagansv kr 60 (voksen leder/trener, gjelder for max 4 voksne pr lag)
  4. Velg KJØP BILLETT.
  5. Fullfør betalingen i VIPPS.

Dette er et tilbud som gjelder for barn og unge, med voksne ledere, som tilhører lokale klubber i regionen vår. Lagsbilletter kjøpt av personer uten klubbtilhørighet vil ikke ha gyldig billett til kampen. Tilbudet gjelder lag med spillere under 18 år.

Billetter til øvrige voksne og barn selges som vanlig i appen vår, samt på denne lenken

Kamptider:

Tertnes-Gjerpen kl. 16:00