Ingen kamp i helgen, men fortvil ikke..

Fredag med blå himmel og sol i Bergen gir en god inngang til helgen. Denne gangen en helg uten håndballkamp for våre elitespillere. Den åttende runden i REMA1000-ligaen skulle for vår del egentlig vært spilt på søndag, men kampen er flyttet til onsdag neste uke. Selvom ikke vi spiller er det fremdeles gode muligheter til å få sett både håndball og vikinger i aksjon!

Kampfri, men ikke håndballfri!

Om du savner Vikingspillere i aksjon på håndballbanen er det mulighet for å se rekruttlaget vårt i 2.divisjon spille kamp lørdag klokken 15:00. Her blir det et ordentlig Viking-derby, med Viking TIF fra Bergen mot Viking HK fra Stavanger. Hvilke vikinger sitter igjen med 2 poeng? Det finner du ut om du møter opp i Haukelandshallen lørdag!

Flere av lagene rundt oss på tabellen i REMA1000-ligaen skal ut i ilden: både Kristiansand fredag, Fjellhammer lørdag og Bækkelaget søndag. Så her er dele av helgens underholdning sikret. Disse kampene kan sees på TV2 Play. Alle kampene kan påvirke Viking TIFs tabellposisjon ved slutten av 8. runde av REMA1000ligaen. Ekstra spennende er kanskje Kristiansand sin kamp, siden det er laget vi møter i runde 9.

Andre vikinger lover underholdning

Viking TIF har blant Norges beste volleyballag både på herre- og på damesiden. Begge lagene spiller også sine første hjemmekamper for sesongen. Damelaget har fått en kanonstart på sesongen og møter Oslo Volley på lørdag i kampen om nok en seier. For herrene har det lugget noe mer, og det er helt sikkert et revansjelystent lag som entrer banen i dag i Åsane Arena klokken 20:00. Billetter til volleyballkampene finner du her. Gjør som flere av håndballspillerne våre – ta turen i Åsane arena!