Guttehåndballens dag

I dag arrangeres «Guttehåndballens dag» i forkant av kampen mellom Viking og Elverum i Åsane Arena. Et gratisarrangement hvor vi har invitert flere av klubbene som har vært å se på tribunen gjennom sesongen. For guttene blir formiddagen dekket med trening ledet av dyktige trenere og foredrag med faglig påfyll i timene før kamp. 100 unge guttespillere i alderen 9 til 15 år fra forskjellige klubber ble invitert til Åsane Arena og delt i ulike treningsgrupper. Vi håper dette gir anledning for nye bekjenskap på tvers i håndballen og at det inspirerer til videre trening og håndballglede!

Det er ikke siste gang vi vil arrangere håndballdager som dette! Og jentehåndballens dag kommer selvfølgelig også i løpet av sesongen. Høres dette ut som noe din klubb ønsker å være med på når det arrangeres neste gang? Hvis ja, sende en mail til jonas@tifviking.no for mer info. Det gjelder både jente- og guttelag.