Flere spillere re-signerer!

Vi har enda flere godnyheter nå før jul, og denne gangen er det to spillere som har resignert sine kontrakter. Henrik Frantzen Gjerstad og Nicolai Marthinussen Sundby spiller i Viking neste sesong!

Henrik har vært en kontinutetsbærer i laget over de siste årene og ønsker heldigvis for oss å fortsette reisen sin i Viking! Han er en av de mer rutinerte spillerne og en som bidrar godt både på banen og i garderoben. Henrik har i likhet med flere også tatt steg i år, både fremover og bakover på banen. Vi er veldig fornøyde med at Bønes-gutten blir værende i Viking.

Foto: John Vint

I tillegg til Henrik har også som nevnt Nicolai Marthinussen Sundby valgt å skrive under på sin kontrakt. Høyrekanten er en ekte Viking-gutt som har spilt i Viking i hele sitt liv. Han har for tiden sin arena i 2. divisjon med Viking TIF 2, hvor han scorer jevnt og trutt. Han er der lagets nest mestscorende, og vi beskriver han som en offensiv og leken spiller. Vi har stor tro på at 18-åringen tar videre steg, og at han blir å se på førstelaget om ikke alt for lenge!

Med det ønsker vi alle en fin julehelg!

Foto: Runes håndball bilder