Videre til kvartfinale i NM!!

Idag tok vi turen til Fjellhamar Arena for å møte Fjellhammer i åttedelsfinale i NM. Her tok vi en solid 8-målsseier hvor sluttresultatet ble 23-31! Etter en jevn 1. omgang var vi oppe i ledelsen med 2 mål til pause, på stillingen 11-13. Da 2.omgang ble blåst igang, dro vi ifra og holdt det stabilt til kampen var over.

Christian Morillo Lyngbø ble kåret til vår banens beste etter flere avgjørende redninger. Han hadde 13 redninger, som gir en redningsprosent på 36%. På scoringsfronten noterte nesten hele laget seg på listen. Leander Seime ble våres toppscorer med 7 mål, etterfulgt av Jonas Haugsgjerd og Marcus Soltvedt med 6 mål hver!

Nå ser vi frem til trekningen av kvartfinalene, det blir spennende å se hvem vi møter og i håp om at det kan bli en hjemmekamp! – Vi oppdaterer fortløpende!

I tillegg til at herrelaget er videre i NM, så er også våre juniorgutter videre i NM junior. De vant mot Halden tidligere denne uken, og venter på trekning av motstander til deres kvartfinale!